Oferta

 Instalacje gazowe dzieli się na tzw. generacje:


I - instalacja mieszalnikowa (podciśnieniowa lub nadciśnieniowa) bez regulacji składu.

  • Instalacje tego typu stosowane są w samochodach gaźnikowych. Urządzenia te nie pozwalają na regulację ilości gazu doprowadzanego do silnika podczas jego pracy. W układzie tego typu nie ma możliwości dostosowania układu zasilania do aktualnej pracy silnika.

II - instalacja mieszalnikowa (podciśnieniowa lub nadciśnieniowa) z elektroniczną regulacją składu mieszanki.

  • Instalacje konstruowane są z przeznaczeniem dla samochodów z sondą lambda i katalizatorem. Posiadają one dodatkową elektronikę, współpracującą z oryginalnymi czujnikami samochodu. System ten kontroluje skład mieszanki w zależności od warunków pracy silnika.

III - instalacja wielopunktowa, o ciągłym zasilaniu gazem w fazie lotnej.

IV - instalacja wielopunktowa zasilania gazem w fazie lotnej, poprzez elektronicznie sterowane zawory (pot. wtryskiwacze).

  • Instalacja gazowa IV generacji - "sekwencja" jest najpowszechniej stosowaną w ostatnim czasie. Gaz dostarczany jest do silnika przez elektrycznie sterowane wtryskiwacze - zamontowane w pobliżu zazwyczaj na kolektorze dolotowym. Dawka paliwa ustalana jest na podstawie informacji dostarczanych przez centralkę gazową. Takie rozwiązanie zapewnia utrzymanie przyspieszenia oraz prędkości maksymalnej na prawie na takim samym poziomie jak przy zasilaniu benzyną.
    W instalacjach gazowych IV generacji dzięki sekwencyjnemu wtryskowi przejście na zasilanie gazem (po uzyskaniu określonej temperatury silnika) oraz na benzynę odbywa się automatycznie. Przełącznik umieszczony wewnątrz pojazdu (zazwyczaj przy kolumnie kierowniczej) sygnalizuje przełączenie się paliwa na gaz oraz stan napełnienia zbiornika zbiornika gazowego.

Zaletami sekwencyjnego wtrysku gazu są:
- znaczne zmniejszenie zupoprzednich generacji
- praktycznie zachowanie seryjnych parametrów pojazdu
- zmniejszenie zanieczyszczeń

V - instalacja wtrysku sekwencyjnego gazu w fazie ciekłej.

 

Wybór odpowiedniej instalacji zależy od rodzaju silnika samochodowego

Nasza firma oferuje Państwu instalacje od I do V generacji

 

Standardowa instalacja LPG składa się z:

  • Zbiornika na gaz montowanego najczęściej w bagażniku,

  • Wtryskiwaczy gazowych, które dostarczają gaz do cylindrów,

  • Sterownika,

  • Wtryskiwaczy gazowych, które dostarczają gaz do cylindrów,

  • Elektrozaworów,

  • Przełącznika benzyna/LPG,

  • Czujnika ciśnienia,

  • Filtru gazu,

  • Reduktora odpowiedzialnego za utrzymywanie odpowiedniego ciśnienia gazu

Oferujemy Państwu następujące usługi serwisowe:

  • wymiana filtrów LPG,

  • wymiana reduktora,

  • komputerowa regulacja instalacji gazowych,

  • analiza spalin,

  • sprawdzenie szczelności instalacji gazowych,

  • naprawa instalacji gazowej,

  • diagnostyka instalacji gazowej,

  • wymiana zbiorników LPG.